h

شرایط ضمانت بازگشت کالا

به دلیل مقررات بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد، در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد. در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا ۴۸ ساعت بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می شود. برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا لازم است حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از دریافت بسته، با کارشناس روژیار تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.

نحوه مرجوعی کالا

برای بازگرداندن کالا الزام است ابتدا موضوع را به کارشناس روژیار اطلاع دهید. برای تماس یکی از این دو روش را انتخاب کنید: ۱ -با شماره ۰۳۱۵۵۴۴۶۰۰۵ با کارشناس روژیار تماس بگیرید ۲ – به امور مشتریان ایمیل ارسال نمایید. در ایمیل، درخواست خود را به همراه شماره فاکتور و علت بازگشت کالا ارسال بفرمایید تا امور مشتریان درخواست شما را بررسی کرده ممکن است از شما خواسته شود از محصول یا بسته خود که قصد بازگرداندن آن را دارید عکس ارسال نمایید و کمی تأمل نمایید تا مشکل شما بررسی شود. در صورت تأیید مرجوعی کالا ، زمان و روش بازگرداندن آن با شما هماهنگ می شود. بعد از تأیید و هماهنگی برای بازگرداندن کالا ، لطفا مشخصات خود شامل شماره فاکتور، شماره همراه و نام خود را به همراه محصول از روش های اعلام شده توسط امور مشتریان برای ما ارسال کنید

نحوه تسویه حساب کالای بازگردانده شده

برای بازگرداندن کالا، ابتدا روش بازگرداندن کالا را با امور مشتریان هماهنگ نمایید. در بازگشت کالا از شهرستان ها باید قبض پست به همراه کالا ارسال شده و یا در اولین فرصت تصویرآن از طریق ایمیل یا تلگرام برای بخش امور مشتریان فرستاده شود.
طبق شرایط مندرج در رابطه با محاسبه هزینه ارسال رایگان در برخی سفارش ها ، هزینه بسته بندی و هزینه ارسال محاسبه و از مبلغ پرداختی کسر می گردد

توجه کنید در صورتی که کالا بدون هماهنگی و یا به روشی غیر از استفاده از سیستم حمل و نقل مورد تایید پست عادی سفارشی، باز گردانده شود، هزینه های بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود